mlekopan

Jak odnaleźć nagle radość i nadzieję?

Temat: Żywienie bydła mlecznego zapraszam do rozmowy ze specjalistami
Mleko czy mlekopan to bez różnicy, ważne by zdrowo rosły, nie biegunkowały. Pasza treściwa pełnoporcjowa od 2 tyg. życia do woli. Pasza objętościowa najlepszej jakości, sianokiszonka, kiszonka z kukurydzy, siano. Żywienie intensywne czy ekstensywne do momentu zacielenia ? Praktykuje pierwszy system oparty na znacznym udziale pasz treściwych w dawce pokarmowej. U mnie się to sprawdza. Nie oznacza to, że gdzie indziej tez musi. System odchowu w...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22545



Temat: Hodowla opasów
...do sprawy. Pamiętaj, że paszy to niech zawsze jest więcej, niż ma jej zabraknąć. Wg Twoich obliczeń paszy powinno wystarczyć. Dawka kukurydzy ok 22 kg. na sztukę na dzień przez cały rok, siana po 1 kg i po 4 kg treściwej to im wystarczy. Teraz tylko aby kukurydza dobrze wydała z hektara, bo głównie na niej ma się opierać żywienie. A ile hektarów jej posiałeś? A treściwą to z jakich zbóż masz zamiar sporządzić? Co do cieląt - jak zaczniesz dawać mlekopan od 5 dnia po ocieleniu to 20 kg milli ze sano i później ze 20 kg milsan.
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=120


Temat: Co to za gra? zabawa :P
mlekopan jaja sobie robisz? heroes V to jest :P http://img86.imageshack.us/img86/5926/zagadkapm1.jpg Użytkownik r0m3k edytował ten post 21 maj 2008 - 21:42
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=78733


Temat: ANIMAL opinie, wnioski ..
takie opinie juz słyszałem ale przeważnie piszą to użytkownicy którzy nie próbowali. Polak oszczędny jest i nawet skusi sie na jedzenie " mlekopan-u" ale czy oszczędność idzie w parze z jakością ? nie chce o tym debatować. w internecie jest bardzo mało opinii właśnie ze względu na odstraszającą cenę. Ci co próbowali (a tych opinii jest naprawde mało) mocno zachwalają sobie te produktu i piszą ze faktycznie 3 kg suchej masy mięśniowej w 30 dni ! Mięśnie staja się twardsze tylko takie cos uzyskał przy połączeniu Animal test+m-stak. W sumie to koszt ok 400zł ;] jeśli to...
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=3206


Temat: Podzespoły. Nagrywarka, dźwięk, karta graficzna itp.
...w pkt 7? Miałem tak zrobione wcześniej, ale ktoś mnie trochę zamotał xD. Czekam na Twoje konfy z kartami graficznymi.;P Porównanie: http://www.komputronik.pl/Komputery_PC/Sen...pelny,id,58951/ http://www.komputronik.pl/Komputery_PC/Sen...pelny,id,60854/ Który z zestawów lepiej by się sprawował w najnowszych grach? (Assasin's Creed, Crysis, GTA 4, Far Cry 2) Jeden z tych dwóch czy mój składak z Twoimi poprawkami LenY? mlekopan# Mógłbyś jakoś uzasadnić swoją wypowiedź i ją trochę rozbudować, bo nie mogę zczaić... xD (te CF i 35) Edit: Czyli, że jaki procek? Z resztą nie wiem jak się podkręca... Chyba będę musiał jeszcze trochę poczytac ;D O właśnie, czemu Seagate jest lepszy, skoro Samsung ma więcej Mhz? Czyli, że jaką kartę i jakiego procka? Na prawdę się na tym nie znam, czy ktoś mógłby przekopiować ten mój zestaw i tylko pozmieniać...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=132688


Temat: Żywienie trzody chlewnej Rodzaje pasz, technika zadawania pasz itp
Obecnie przeprowadzam mały eksperyment na grupie tuczników 6 sztuk. Do paszy, którą sam sporządzam tj śruta z jęczmienia, pszenicy i pszenżyta oraz sanocid, dosypuję mlekopan firmy Trouw nutrition dla cieląt - worek 25 kilo kosztuje 75 zł. Myślę, że ten woreczek wystarczy mi na cały okres tuczu dla tych 6 sztuk. Na dzień dzisiejszy tuczniki mają ok 60 kg. sypię ok 150 g/dzień na 6 sztuk. Jak na razie zużycie paszy jest na tym samym poziomie ale przyrost większy niż tuczników żywionych tradycyjnie. Ale dokładne wyniki podam jak zakończę eksperymencik.
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=4470


Temat: I co z Ta Kasa
aha no spoko ok ;D ale zagralem od nowa inna druzyna i jest juz w miare ok , a w 2 ligach sa sponsorzy w sensie jakies smieszne reklamy bo jak gra sie druzynami z jak Mlekopan i Skra to po jakims czasie sa inwestorz i daja kase
Źródło: forum.e-siatka.pl/viewtopic.php?t=1143


Temat: Twój ulubiony użytkownik na nedds.pl Kogo najbardziej lubisz na nedds.pl jako użytkownika?
No to ja lubię: - Rafium - DreamWalker - Jesio3 - Spec - MAT - Ula - asica55 - marzetrix - adrian218 - James - pini16 - Damick - bomba123 - nvu - mlekopan - Dex - PIOTR - LenY - zxcvb12345 - DawPi - ArtuR - harrydom - mariok1992 - KrupeKSsX - materka - Cieracho - rumek999 - student229d no i jeszcze dużo ...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=150960


Temat: ciekawostka motywacyjna
może jadł pasze dla świń( mlekopan) podobno po chormonach nawet na czole rosną
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=5693


Temat: białko
najszbciej to ruska metka ale nie polecam,albo mlekopan, tylko te włosy na tważy...
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=3553


Temat: Preparaty mlekozastępcze dla cieląt Jakie stosujecie?
...jest brak higieny, resztki preparatu pozostawione po odpoju to murowana biegunka, szczególnie u cieląt do 2 tygodnia życia. Co do Sano, stosowałem nie narzekałem, ale po co mam przepłacać, po co mam utrzymywać, dziesiątki (najczęściej niedouczonych przedstawicieli) w nowiutkich golfach, setki gazetek dodawanych do wszystkiego :) @ b0gdan zgadzam się z twoja wypowiedzą po co płacić 136 zł za worek jak można za 73 mieć ten sam efekt. Stosuję mlekopan firmy trouw nutrition .
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=3801


Temat: nasluch gg...mozliwe?
Powiedz żeby wyłączyła antywirusa :lol: i wyślij keyloggera tak jak napisał mlekopan albo jest taki program GG Hijacker
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=134502


Temat: mlekopan
Czesc wszystkim !!!Wszystkiego dobrego w nowym roku,duzi rosnijcie!! Mam pytanie w sprawie produktu z mleczarni tzw.serwatka inaczej mlekopan.Moze ktos ma z tym stycznosc.Ja tez to jem ale nie wiem co to naprawde jest.Jaki to ma sklad?Czy warto to jesc?Ile,kiedy spozywac?Z gory dzieki za odpowiedz.NARA
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=499


Temat: Wzęcie u cielaka!
Tydzień mija, a jałóweczka już wszystko dostawała i węgiel i solony mlekopan zioła, kora dębowa i nic, jeden dzień biegunka a na drugi dzień apetyt i tak w koło, a znalazłem dla niej nawet mamkę bo z wiadra ze smoczka nie chce ssac, pochudło cielątko okrutnie, czy coś z tego będzie wogóle jak to rokuje?
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=7779


Temat: Windows JG 2009 Final
"> Hej Mlekopan! Jak się już uparłeś na tą Hibernację, to najpierw w panelu sterowania musisz wejść w Opcję zasilania i w trzeciej zakładce uruchomić Hibernację. Później, żeby była dostępna menu zamykania systemu, skorzystaj z tweaku jaki dodałem do folderu Tuning -> Zachowaj! o nazwie "Zamknij nowoczesny + restart.reg" Po restarcie otrzymasz nowe opcje wyjścia w jednej listwie menu. ALE! Hibernacja to dodatkowy plik...
Źródło: forum.windowsmx.pl/viewtopic.php?t=5574


Temat: MEGA OFFTOP Spamerzy do dzieła !!!
Mlekopan bo się popłaczesz Miksławie zrób no porządek
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=94531


Temat: [S] Duty belt EI
Czarny, rozmiar L, stan - gdyby nie brak folii to rzekłbym, że nowy. A sprzedaje, ponieważ potrzebuję siana na mlekopan, a wiadomo plecy same się nie zrobią. Kontakt gg 528687 Privej mesydż
Źródło: 2nd-msob.pl/forum/viewtopic.php?t=589


Temat: co kupic do kompa piszcie co ja mam wybrac!!!!!!!!!!!
mlekopan przestan z tymi zestawami z allegro!! Toz tam siedza zasilki tracera .. Proca nie bierz 4 jajowego bo z niego gry nie korzystaja.. wes cos pokroju: Proc- E8400 MoBo- Asus P5k PRo (8 faz ) lub Abita IP35
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=65351


Temat: Czy windows xp z service pack 3 obsłuży 4GB ramu?
@ mlekopan 64 bitowy XP tym się różni, że nie ma dopracowanych sterowników i mało która gra czy program chodzą na nim poprawnie.
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=102941


Temat: jakie mleko w zywieniu cieląt?
W moim gospodarstwie mięsnym sztukom podaje mleko pełne do ok. miesiąca. Potem przechodzę na mlekopan z sano. Podaję również miesiąc, napisze dokładniej - aż dawka paszy treściwej przekroczy mi 2kg/dzień/sztuka. Pozostałym "niemięsnym" sztukom mleko pełne ok. 2 tygodnie potem
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=21793


Temat: co robić brak siary
U meni cielak pił i mleko i mlekopan i nic mu nie było. Sam mi krowę doił. Teraz już nie doi
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=25520


Temat: MEGA OFFTOP Spamerzy do dzieła !!!
Mlekopan idź pić mleko ;P ... Pije codziennie. Lecz proszę od teraz, bez wyzywania. Każdy autor wyzwiska do innej osoby otrzyma warna. To że off to nie oznacza to że nie ma regulaminu w tym temacie. Proszę się pohamować.
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=94531


Temat: Jakich stron brakuje ?
Dokładnie. W necie, już jest wszystko tylko trzeba poszukać. @ mlekopan Dobrych stron torrentowych to na pewno nie brakuje. Sam mógłbym Ci podać z 15.
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=116456


Temat: Mlekopan!!
mlekopan to zastępcze mleko dla cieląt:)
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=1769


Temat: Wzęcie u cielaka!
Właśnie zauważyłem że 10cio dniowy cielaczek zrobił się jak piłeczka szybko doradzcie co z tym zrobic! na obiad dostał mlekopan chciałem teraz go nakarpic i zauwazyłem że ma straszne wzdęcie masarz dał tylko tyle ze puścił 3 bąki, robic coś z tym czy samo mu to przejdzie??
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=7779


Temat: PES 08- Zapisy stanu gry POMOCY !
Yup problem jest taki jak sugeruje mlekopan - mało miejsca na dysku
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=119430


Temat: Windows JG 2009 Final
...opcja od góry: Opcje folderów -> zakładka Zaawansowane -> opcja środkowa: Mój Komputer -> Ustawienia -> trzecia zakładka: Obiekty specjalne i zaznacz: Pliki przechowywane na tym komputerze. Pewnie będzie pytanie czy się wylogować, zrób co chce TuneUp i powinno to powinno przywrócić w oknie mój komputer u góry foldery dokumentów. Odpisz! PZDR! Cieszę się, że systemik nie powoduje większych frustracji -- Dodane Dzisiaj, 12:25 -- Hej Mlekopan! Jak się już uparłeś na tą Hibernację, to najpierw w panelu sterowania musisz wejść w Opcję zasilania i w trzeciej zakładce uruchomić Hibernację. Później, żeby była dostępna menu zamykania systemu, skorzystaj z tweaku jaki dodałem do folderu Tuning -> Zachowaj! o nazwie "Zamknij nowoczesny + restart.reg" Po restarcie otrzymasz nowe opcje wyjścia w jednej listwie menu. ALE! Hibernacja to dodatkowy plik...
Źródło: forum.windowsmx.pl/viewtopic.php?t=5574


Temat: Żywienie 2 miesięczych cielaków ...
Ja kupiłem kilku tygodniowe i daje im mlekopan, mleko i sianko... gdzieś tak za dwa-trzy tygodnie zacznę im dawać śrut owsiany i będę zmniejszać dawkę mlokopanu i mleka ;)
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=28539


Temat: Ksywa,pseudo. jak was przezywaja
Noo ja akurat mam dużo ich: milka, mlekopan, milkshake, kapeć, kapmen, kap guard, kal boy :P
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=44287


Temat: nasza-klasa - masz konto? wypowiedz się?
Mlekopan Forum a portal to dwie inne rzeczy tu się banda dzieci nie wymienia fotkami i nie robi cyrków, lub nie zaprasza Bóg wie gdzie i po, zresztą wymieniać bym mógł więcej ale po co, dla mnie bezsens i tyle.
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=71349


Temat: Mlekopan!!
pasze dla świn i mlekopan i bedziesz fajnie rosł w tluszczyk i narzady pujda sie walic
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=1769


Temat: Hyde Park..... Dla idiotów ?
Kły mam, ale to już raczej sprawa indywidualnego wyboru co jem, pije i w co wierze : ). A polecam wam vegetariańską kuchnię i wszamanie czasem czegoś zdrowego : ) Beny zamiast kreatynki mlekopan dla świnek sie wpierdala ? no no : D
Źródło: 2nd-msob.pl/forum/viewtopic.php?t=225


Temat: Zywienie młody Cielaków
to napisz co jej dajesz. Dobra jakość jest paszy?? daje jej siano, mlekopan, nie bardzo chce jeść mieszanki CJ.
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=11145


Temat: Plebiscyt v2
1. Najsympatyczniejsza dziewczyna forum - wariatka 2. Najsympatyczniejszy chłopak forum - dex 3. Najsympatyczniejszy użytkownik forum w ogóle - przyjaciel 4. Najlepszy moderator forum - piotr 5. Osoba pisząca najmądrzejsze, najdłuższe, sensowne, wnoszące coś do dyskusji posty 6. Najbardziej pomysłowy użytkownik - nvu 7. Osoba najbardziej zasłużona dla forum - dawpi 8. Najbardziej pomocny user - mlekopan 9. Król SB - spec 10. Osobowość forum - spec 11. Najlepszy grafik - martinespl 12. Posiadacz najlepszego avataru - zozol 13. Posiadacz najlepszej sygnatury - dex 14. Najzabawniejszy user - ziom123 15. Najbardziej konfliktowa osoba - juz odszedl 16. Ponurak forum - kasza 17. Najgłośniejszy debiut na forum w roku ubiegłym (Odkrycie roku 2007) - 18. Król off-topów - Spec 19. Nabijacz roku - Spec 20. Najlepszy uploader -...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=126485


Temat: co na wzrost??
to sie nazywa " mlekopan" ale nie polecam(hormony) chyba że lubisz włosy na plecach,karku,czole itd.
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=3165


Temat: Mlekopan!!
Może to zabrzmi głupio ale muszę zapytać, co to jest " mlekopan" ?
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=1769


Temat: MEGA OFFTOP Spamerzy do dzieła !!!
Miksławie jak Ci zaciągne z bani to wywiniesz się na drugą stronę. Mlekopan idź pić mleko ;P
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=94531


Temat: mass effect problem >.>
sprawdzilem wszystkie cracki ze strony co podal mlekopan ale sie zawiodlem zaden nie dziala dostaje tylko dwa rozne errorki :/ na stronie Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne www.gamecopyworld.com Download bez limitów jest napisane ze wystarczy raz wlozyc i uruchomic gre z oryginalna plytka a potem juz nie trzeba miec dvd w napedzie wiec pozostaje znalezc kogos kto ma mass effecta ;D
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=133936


Temat: Wierzycie w życie pozaziemskie?
mlekopan tak samo pomyślał jak ja ;p Ja moge dodać: A czy nie istniała już taka sama planeta jak ziemia i żyły na niej ludzie, albo podobni do nas, osiągneli najwyższa technologie, albo prawie naj. A do tego byli by jak my, czyli gromadzili bronie masowego rażenia, aż nagle któregoś dnia boom i tych ludzi juz nie ma. Ile mogło by być takich cywilizacji we wszechświecie? Rozumie tech co nie wierza w życie pozaziemskie, bo nie wierza w to co nie widzą....
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=80257


Temat: Preparaty mlekozastępcze dla cieląt Jakie stosujecie?
ja rozrabiam i daję mlekopan ;)
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=3801